sa invatam sa traim cu regrete

Imi este dat sa-mi duc antrenamentul vietii pe fagase bizare. Uneori, inexplicabile pentru sufletul meu sau, uneori, prea deslusite. Stiu ca am pierdut o sansa, dar fara vina mea … regret, dar pot sa traiesc si asa. Stiu ca declansez emotii, din vina mea … regret, dar pot sa traiesc si asa. Important este ca dupa neliniste vine alcamia. Intotdeauna, dupa ploaie rasare soarele. Indiferent cate lectii invat, important este ca nu-mi raman indiferente. Regret si spun „imi pare rau”, indiferent ca este posibil sa primesc raspuns sub forma de rasete, interpretabile de altfel si ele  …

Incapacitatea de a simti un regret, spunea cineva ca este de fapt „una din caracteristicile sociopatilor si ca este o caracteristica a unor daune cerebrale. Oamenii care au daune cerebrale la cortexul frontal orbital, par a fi incapabili sa simta regretul chiar si in fata unor decizii proaste. Daca vrei sa duci o viata fara regrete, exista o optiune in fata ta. Se numeste lobotomie. Dar daca vrei sa fii pe deplin functional si pe deplin om cred ca trebuie sa invatam sa traim nu fara regret, ci cu el. Daca avem teluri, vise, vrem sa dam ce avem mai bun si daca iubim oamenii si nu vrem sa-i ranim sau sa-i pierdem, trebuie sa simtim durerea cand lucrurile merg rau. Scopul nu este sa traim fara regrete. Scopul este sa nu ne uram pentru ca le avem”.

Imi iert greseala pentru ca am creat-o. Ma gandesc, din nou, daca exista gresit sau corect. Regretul nu imi reaminteste ca am facut lucrurile gresit, ci ca pot face mai bine data viitoare.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la sa invatam sa traim cu regrete

  1. Clanmother spune:

    Well said – friends should be treasured – they are the greatest gift of life…

  2. indiferent spune:

    I’m glad you said so well, dear Rebecca ! Thank you so much !

  3. Zina spune:

    Ești prea înțeleaptă pentru vremurile astea… De unde atâta echilibru ?!

    • indiferent spune:

      Draga Zina, pana la a fi pe deplin inteleapta mai este cale lunga. Eu doar sper ca-nteleg cat de cat mecanismele vietii sau macar incerc. Echilibrul perfect nu exista, deci nici eu nu sunt intr-un echilibru perfect, desi ma straduiesc pe „sarma vietii” cum nici nu-ti imaginezi !

  4. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun – finala « Colţu' cu muzică

  5. hmm,e bn spus,shi shtiu dece scrii asha bn,deoarece le scrii pe toate din inima (k)

Lasă un răspuns

