despre ragazul de a trai

Pe cat de tumultoasa mi-e viata, pe atat imi doresc ragazul de a trai … pentru ca a avea ragaz de a trai inseamna a avea acel timp ce nu cunoaste graba, si doar atunci creezi, gandesti, te edifici, simti. Daca lipseste ragazul, graba aduce inadvertentele … Lipsa de atentie la construirea si mentinerea unei relatii frumoase cu mediul inconjurator, ne impiedica sa traim experienta vietii absorbiti de respiratia lumii, cu savoare, cu dor, cu placere …

Cand ma pierd, ma regasesc in ragaz, caci pentru mine ragazul este acel timp pentru a gandi. Si doar atunci pot afirma ca nu-mi este indiferenta viata cu diferentele ei. Din ragaz, am gasit cuvantul potrivit: indiferent.

Indiferent cum, dar se spune ca sunt puternica, asa cum suntem toti, dar uneori nici nu banuim ca suntem, si asta se intampla pentru ca nu gandim la noi si la ceilalti asa cum ar trebui, nu ne acordam ragazul de a trai …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la despre ragazul de a trai

  1. Pingback: colţul european (30) « Colţu' cu muzică

Lasă un răspuns

