dimineata …

Dimineata, cu linistea din „barlog”, cafeaua fara zahar, o melodie buna, un dialog doar eu cu mine, o privire atenta la ce mai zic unii, o privire atenta la ce mai scriu eu in albastre fonturi cu „blue feelings” … are un efect ferm in a-mi lasa amprenta pe virtualul portativ cu note de ragaz.

Dimineata este pentru mine clipa de ragaz. Momentul bilantului de ieri. Agenda cu „what to do”. Ochean catre revelatii. Strans din dinti daca se anunta o zi in care trebuie sa mut muntii. Iertare pentru ca imi inteleg lectiile de viata pe care le tot primesc …

Dimineata, nu uit ca am dreptul la clipele de ragaz pentru viata.

Nu imi este indiferent.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la dimineata …

  1. Clanmother spune:

    While you are morning, I am evening. Have a wonderful day, my dear friend!!!

  2. Un început de zi văzând partea plină a paharului.

    Zi senină şi plină de frumos, Liana!

  3. Allure spune:

    Mult optimism și zîmbete, dimineața, seara și oricînd între ele, Liana dragă!🙂

  4. Pingback: Coffee Break | Crescentius

Lasă un răspuns

