o fi bun si sparanghelul …

Sa nu radeti … nu-mi amintesc sa fi mancat vreodata sparanghel. Si mi s-a pus pata sa fac asta ! Cam asa am patit si cu fructele de mare. L-am vazut pe Jamie Oliver preparand ceva cu sparanghel si arata delicios. A spalat sparanghelul si l-a fiert 5 minute la foc mare, in apa cu putina sare. L-a scurs si la spalat cu apa foarte rece. A incins 2 linguri de unt si putin ulei de masline si a adaugat usturoi macinat. A „tavalit” sparanghelul in amestecul de unt/ulei, 1 -2 minute, apoi a stors 1 lamaie peste el si l-a mai „tavalit” nitel … si gata ! L-a servit ca si garnitura la o friptura senzationala de vita. Oliver spunea ca se pot servi si cu oua fierte …In weekend, prepar si eu asa ceva si apoi va spun daca mi-a incantat papilele gustative.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la o fi bun si sparanghelul …

  1. Măi, unele lucruri pur şi simplu nu ni se potrivesc… Io, par igzamplu, după ce am cetit cât de bun îi ghimbirul la casa şi stomacul omului, am investit vrei 3 lei şi ceva în două chestii dintr-alea. Le-am ras şi-am dat să gust. Zici că mâncam after-shave ! Şi nici măcar vreun soi de firmă ci after-shave dintr’ăla ieftin, de frizerie de cartier ţinută de un moş cu Parkinson …

  2. O sa-ti placa, sigur! Pofta buna!

  3. Zinaida Strinu spune:

    Scumpa mea, cu unt, ulei de masline, usturoi și zeamă de lămâie poți să prepari și picioare de… scaune ! Tot ies gustoase. Sparanghelul în sine nu e cine știe ce.

  4. indiferent spune:

    Verdictul, in curand🙂

Lasă un răspuns

