stay informed

Nu as scrie in engleza despre asta, pentru ca nu toti cititorii blogului meu au chef de engleza. Si apoi, scriem asa de bine si de frumos in romaneste, ca ar fi si pacat sa transmitem emotiile in alta limba decat cea materna.

Emil Cioran, pe care l-am citit cu o curiozitate fireasca, in vremea studentiei, a fost pentru mine cel care, desi un pesimist, reusea sa-mi capteze optimismul cu care alegeam cartile de la biblioteca sau cartile cumparate din bursa amarata pe care o primeam … Citeam in „Cartea amagirilor” si ma minunam ca rezonez cu fraze ce se auzeau ca un ecou in fiinta mea …

„Nu înțeleg cum pot exista oameni indiferenți în această lume, cum pot exista suflete care nu se chinuiesc, inimi care nu ard, simțiri care nu vibrează, lacrimi care nu plîng. Ar trebui să fie interziși spectatorii și toți acei care din distanță fac o virtute.”

Citeam Cioran, asa cum ma atragea Balzac sau Alexandru Mironov. Imi placea sa cred ca a fi informat imi va deschide calea dialogurilor pentru orice intalnire de-alungul vietii.

Asa am crezut si inca mai cred despre dorinta de a fi informat. Chiar si acum, cand ma documentez pentru romanul meu, imi alimentez curiozitatea din tonele de informatii pe care nu le mai gasesti atat de greu. Desi, mi-e dor si as fi fericita in sala aceea frumoasa de la biblioteca, realizez ca nu mai am timp chiar pentru tot si ca internetul iti poate fi de mare ajutor.

Ceea ce fac acum, imi da senzatia ca tot ceea ce am acumulat in creierul meu neobosit va aduce satisfactia unui vis implinit. Totul este posibil atunci cand reusesti sa construiesti, cu rabdare si intelegere. Pana si faptul ca am acumulat cunostinte si ca am aplicat, datorita naturii jobului meu, niste strategii in relatiile interumane, ma ajuta sa scriu acest roman, cu si despre sentimente albastre. Daca esti informat, esti capabil sa construiesti ceva maret. Poti sa creezi valoare, chiar si scriind un roman, asa cum te-a invatat si informat spre exemplu: „Imparta’s Capability Building”

Deci, sa va mai tin informati cu ce gandesc eu ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la stay informed

  1. Un om informat este un om puternic.
    Nu mi-am băut cafeaua, încă😳 , şi nu îmi amintesc acum cine a spus asta. Dar e adevărat.
    Şi-acum. Ţinând cont de faptul că, eu personal, „culeg” informaţii inclusiv de pe blogul tău, am să te rog să continui să contribui la acumularea proprie de putere pentru că acest lucru chiar nu îmi e „indiferent” 😀

  2. Clanmother spune:

    „Any man who reads too much and uses his own brain too little falls into lazy habits of thinking. ” Einstein

Lasă un răspuns

