ceata

Ceata, ce densa ceata peste imensul pustiu.

Ma simt de parca nu mai am loc in viata,

Sa strig sau sa nu strig ?

Ceata, ce densa ceata peste atata nimic.

Nu mai gasesc drumul catre casa,

Mi-e indiferent, dar oare am-nebunit ?

Ceata, ce densa ceata peste un prezent anost.

Ma simt de parc-am cazut pe gheata.

O, asta inseamna ca mai simt !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Poezia din mine. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la ceata

  1. Zina spune:

    Indiferent de ce simti, mergi inainte, ceata se va risipi, ti-o spune Zinnaida !😀

  2. Pingback: CALATORII SI SUVENIRURI: Esarfe si saluri

  3. Pingback: CĂLĂTORII ȘI SUVENIRURI: Eșarfe și șaluri | Zinnaida

Lasă un răspuns

