un zambet, va rog !

… Sensibilitatea mea poate fi completata de exuberanta pe care as fi avut-o pe stadion, alaturi de marea de oameni, fericiti pentru reusita Stelei (cititi un articol excelent aici).  Daca as fi avut timp si pentru deplasarea asta … Un coleg a fost acolo si, luni, cand revine la birou, are ce ne povesti …

Dar, pana una-alta, las sensibilitatea pe bunatate de bancuri, indiferent de …

Sotia catre sot: Dragul meu, degeaba iti tragi burta cand te urci pe cantar .. Imposibil sa-ti arate mai putine kilograme.
Sotul: Stiu draga mea ..
Sotia: Atunci de ce ti-o tragi ?
Sotul: Ca sa vad ce scrie …

Cînd un bărbat are de luat o decizie importantă…închide ochii, îşi cuprinde capul în mîini, şi-ascultă conştiinţa, gîndeşte profund, apoi proclamă hotărît:
-Nevastă, tu cum crezi c-ar trebui să facem?

Am fost s-o vizitez pe nevasta-mea la spital. Inainte sa intru in salon l-am intrebat pe doctor:
-„Cum e dom’ doctor, vreo schimbare ceva?”
-„Ma tem ca nu arata bine” zice doctorul
-„Nu va temeti dom’ doctor” i-am spus ” asa e ea, urata..”

Intr-o intreprindere de productie:
„Stimate lucratoare, daca purtati halate lungi si largi, feriti-va de organele in miscare ale utilajelor.
Daca purtati halate scurte si stramte, feriti-va de organele in miscare ale mecanicilor de intretinere.”
Conducerea

Dialog în pat:
– Dragul meu, tu mă iubeşti?
– Da’ tu ce crezi că fac aici? Flotări?

Cu ce se ocupă soţia ta? mă întreabă un amic.
– E programatoare, zic.
– Interesant… spuse el.
– Da. Scorpia nu pleacă niciodată de-acasă fără să-mi facă programul zilnic!…

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Un zambet, va rog !. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la un zambet, va rog !

  1. indiferent spune:

    Multumesc ! Nominalizarile, sunt si ele importante …

  2. Bursucel spune:

    Zâmbet, zici?🙂
    P.S. Pot să spun că am și râs…😉

Lasă un răspuns

