atatea de rezolvat …

IMG_2173

O conversatie cu scriitoarea Catia Maxim este o arta a conversatiei.

Catia Maxim are o canapea inedita, o iubire de scris neconsumata, o iubire constanta, evolutiva. Am descoperit-o virtual, am citit cartile si m-au cucerit pe deplin. Capacitatea de a scrie cu simtul raspunderii, umorului, intelepciunii, increderii, provoaca in inima mea de cititor eliminarea “deficitului de atentie”, insemnatatea si bogatia cuvintelor. Am descoperit-o si am devenit prietene. Dupa ani de cautari, am descoperit o prietenie rara, Sanziana pe care o asteptam  (“Arta conversatiei”) !

Ieri, dimineata, pe cand ne savuram cafeaua, eu in „barlogul” meu din Galati, ea in „barlogul” ei din Bucuresti, replica „am de rezolvat atatea pana voi muri”  mi-a dat de gandit … si, uite asa,  mi-a venit ideea acestor insemnari pentru ca multe s-au legat de cand o cunosc.

Merita citita, tradusa si publicata peste hotare si, cine stie, voi deveni un agent literar, ca nu degeaba vorbim despre asta de nenumarate ori. Si pentru ca tot suntem multi romani care scriem, spre justa si indreptatita disperare a criticilor literari, peste un an sau doi imi termin si eu romanul.

De dragul istoriei, imi amintesc lansarea romanului „Ghici pe cine iubesc eu ?”, – 8 mai 2009 –, de la USR (Sala Oglinzilor), din pretioasa Casa Monteoru, ce urmeaza a fi restituita mostenitorilor.

Seara eram la lansare, iar noaptea un eveniment neasteptat m-a lovit in suflet, aproape de locul unde insamantasem bucuria lansarii  …

Ghici pe cine iubesc eu?

“Smara, Adrian şi Corina. O nouă perspectivă – a celeilalte – dintr-o poveste cu o intrigă aparte. Citind cartea nu poţi rămâne indiferent. Fie te revolţi, vrei să te implici în relaţie şi să pui la punct un personaj sau altul, fie eşti de partea cuiva şi ai lupta împotriva tuturor pentru acel erou. Adrian e bărbatul pe care Corina l-a aşteptat atâţia ani în singurătatea ei. Smara e soţia. O situaţie aparent imposibilă şi totuşi reală.

Va reuşi Ghici pe cine iubesc eu? să lămurească aspectele neclare din Încă un pas? „ – coperta 4.

ca ne aflam la rascruce de ganduri  sau privim viata cu detasare … pana murim, avem atatea de rezolvat !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la atatea de rezolvat …

  1. Clanmother spune:

    What a wonderful conversation!!!

  2. Zina spune:

    Liana, cred ca aici gresim: vrem noi sa le rezolvam pe toate…

Lasă un răspuns

