oare cum o fi ?

Aseara, m-am delectat si relaxat in fata televizorului, privind la Gala Premiilor Oscar 2013. Nu o sa va povestesc, desi am concluziile mele, si nici nu am intentia de a comenta pe marginea premiilor si a show-ului. Are cine sa o faca !

Scriu, astazi, aceste randuri, cu gandul la ce-am simtit aseara, ascultandu-l pe regizorul austriac Michael Haneke . El a spus cam asa : „Multumesc pentru aceasta onoare. Le multumesc producatorilor mei si echipei mele, sotiei mele, ea ma sustine de 30 de ani ... Susanne, esti ratiunea mea de a fi !” 

Oare cum o fi, ca dupa 30 de ani de casnicie, sa ti se spuna: „Esti ratiunea mea de a fi” ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la oare cum o fi ?

  1. Diana şi Dan spune:

    Tare aș vrea să fiu pus în situația asta să pot apoi să îți dau un răspuns exact …😆 Până atunci nu pot decât să îmi dau cu părerea : absolut minunat !😛

  2. Silving spune:

    😀 Eu m-am intrebat oare cum o fi sa stai cu aceeasi persoana 3o de ani😀. Glumeam cu sotul meu,desigur,lasa sa prindem si 50!

  3. Zina spune:

    Candva iti voi spune !😀

Lasă un răspuns

