despre cuvinte

Am intrat intr-o lume speciala citind un eseu scris de copila mea. Un eseu despre cuvinte, desprins ca urmare a participarii la un concurs national despre cultura si spiritualitate romaneasca, care s-a desfasurat anul trecut … A reusit sa-mi dezvaluie, prin cuvinte, o lume interioara la care noi adultii – parinti speciali – nu avem acces atat de profund, iar uneori niciodata, indiferent cat ne-am dori.

Copila mea scrie, printre altele: „Imaginati-va cum s-ar simti scriitorii fara cuvinte. N-ar mai putea sa-si expuna imaginatia, fara cuvinte nu ar putea sa le fie cunoscut talentul pe care l-au primit de la Dumnezeu”.

Copila mea a scris un eseu folosind cuvinte si simte ca Dumnezeu ne-a dat in dar cuvantul pentru a ne defini. Frumoasa simtire, nu-i asa ?

Ca sa-ntelegem oamenii, avem nevoie de comunicare, iar comunicarea se face prin cuvinte. Are dreptate Raluca mea.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la despre cuvinte

  1. Pingback: Săptămâna cu numărul 3. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări

Lasă un răspuns

