soon SMART… via Paris

Dimineata ? Euthyrox, jogging, mic dejun&conversatii cu copila, scris la roman, vizualizare si analiza pe obiectiv SMART, o melodie draga:

La voi cum este dimineata ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la soon SMART… via Paris

  1. Zina spune:

    Liana, vino sa vezi cum e dimineata la mine. te invit pe blogul Zinnaida și te rog sa ma scuzi ca nu ți-am trecut linkul, dar serverul nu mi-a mai permis sa inscriu linkuri, mi-a dat mereu eroare 500 (ce-o mai fi și aia !).
    Duminica placuta !

  2. Clanmother spune:

    Love your post – great music!!!

Lasă un răspuns

