emotii de ziua mea

Sunt semn de aer, semn ca nu stau locului, dar semn ca-mi vad de inaltul vazduh, acolo unde lucrurile si trairile sunt realizabile, respirabile, invaluite de magie si frumos. Sunt, azi, de ziua mea, cu gandul la ceea ce sunt: un om adevarat si fara nimic de ascuns ( ei, nici chiar asa !), un om bun, care poate sa-si faca timp pentru el si pentru ceilalti, un om care iubeste tot ceea ce este pozitiv si nu vrea sa mai auda cuvantul „NU”.

Ma bucur ca ma vizitati si cititi, ca incercati sa-ntelegeti de ce sentimentele albastre nu au cum sa mai fie rigide si reci, pentru ca ele, de azi si de maine, vor fi doar pentru calm si liniste. In rest, bucurati-va de culoarea rosie. Nu uitati de cerceii rosii, de esarfa rosie, de cravata rosie, de tot ceea ce inseamna RED.

50 Cent spune intr-un videoclip, pe care vi-l recomand: „Music is my sport”. Eu pot sa va spun, la cei 42 de ani: „Sale is my sport”, iar … copila, prietenii buni si frumosi, romanul „Indifferent, blue feelings”, cartile, filmele, etc.: toate sunt viata mea, indiferent de …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la emotii de ziua mea

  1. Silving spune:

    La multi ani! Petrecere frumoasa!

  2. ela spune:

    La multi ani cu iubire, inspiratie si oameni frumoasi aproape de tine!

    • indiferent spune:

      Ooooo, draga mea ! Iti multumesc mult, stiu ca ma citesti … si iata, astazi un comentariu ! Ne auzim si sigur ne vom vedea, ok ?

  3. Călin spune:

    mulţi ani frumoşi să dea buzna peste tine şi de aici încolo!

  4. La mulţi ani, fiecare zi să îţi fie plină de bucurii! Toate gândurile bune!
    Geanina şi Cristian Lisandru

  5. Diana şi Dan spune:

    La mulţi ani ! ( indiferent , câţi ai împlinit :lol:) Multă sănătate, fericire şi doar împliniri !

  6. Clanmother spune:

    All the very, very best on your special day! Happy Birthday – I am celebrating on the other side of the world!

  7. Melania L spune:

    La mulți ani si sa fie cât mai binecuvântați de Dumnezeu!

  8. Silving spune:

    Grabeste-te, sa ti-l aduc cand vin acus in tara😉
    Am facut chiar azi unul,micut. Gand la gand😉 Dar sunt atatea albastre, pe pagina mea FB,sau ti le arat eu daca vrei🙂
    Abastru e o culoare care ma stimuleaza la creat😉

  9. Zina spune:

    La multi ani, Liana ! Sa fii sanatoasa si voioasa, indiferent de… !
    Te sarut si iti doresc numai bine !

    • indiferent spune:

      Draga mea Zina, iti multumesc foarte mult!
      Si, da ! Sa fiu sanatoasa, ca-i cea mai buna din toate! Voioasa, la mine, inseamna sa si rad, iar rasul este cel mai sanatos !🙂

  10. oana spune:

    La multi si frumosi ani din capricioasa Olanda!

    • indiferent spune:

      Oana, ce surpriza ! Multumesc, indiferent pe unde esti !
      Multumesc! Iti doresc sa ai parte de o Olanda mai putin capricioasa !🙂

Lasă un răspuns

