nimic nu este intamplator pe lumea asta …

Am trait o zi interesanta … Spre seara, dupa un maraton in bucatarie, am dus gunoiul si m-am gandit sa fac un mic popas pe o bancuta aflata pe faleza superioara. Simteam nevoia de a privi in departare, simteam nevoia de a privi Dunarea si simteam ca se va intampla ceva deosebit. Si, s-a intamplat, pentru ca nimic nu este intamplator pe lumea asta si pentru ca dorul de mama este un dor diferit. Acest dor al meu, mi-a adus o tovarasa de bancuta, o doamna in varsta, care m-a tulburat, datorita ochilor si privirii atat de asemanatoare cu ai mamei. Si am intrat in vorba, ni s-a alaturat si sotul dansei … si am vorbit despre foarte multe. In seara asta, am mai invatat ceva despre viata, m-am imbogatit cu o conversatie placuta, descoperind un cuplu frumos cu 70 de ani de casnicie: Doamna si Domnul Doctor Buruiana.

photo

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

