reteta mea: un fel de bruschete

photo

Noroc cu Iphone -ul meu : am facut fotografii delicioaselor pregatite pentru prietenii mei deosebiti.

Ideea retetei, am avut-o acum mai bine de o saptamana, pe cand bucataream la o mancarica de varza cu sunculita taraneasca. Nicio legatura intre retete, dar gandul m-a dus la ce as mai face eu cu carnea de pui. Si, iata:

Am prajit, in ulei, cubulete mici de piept de pui- care au stat linistite cu mirodenii in ele, aproape 1 ora. Apoi am adaugat rosii, taiate cubulete mici, pe care le-am prajit bine, pana au lasat un sos interesant. Am adaugat usturoiul taiat marunt, si, bineinteles, verdeata (marar si patrunjel) cu generozitate. Am lasat aceasta compozitie sa se raceasca si, intre timp, am taiat chiflele cumparate de la Penny (sau Billa) in jumatate si le-am scos miezul, le-am pus in cuptor la rumenit (ca sa fie cocrante) si le-am umplut cu minunea, care ar fi putut primi si alte legume: dovlecei sau ardei gras – de toate culorile.

Dragii mei, va asigur ca, alaturi de un vin alb, rar si bun, este o gustarica delicioasa. Si, pregatita rapid ! Bon apetit !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Fotografiile mele, Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la reteta mea: un fel de bruschete

  1. Zina spune:

    Mmmm, deocamdată bon salivat ! Da’ le fac și eu, ce mai !😀

  2. indiferent spune:

    Sa le faci, ce mai ! 🙂 Bon apetit !

Lasă un răspuns

