indemn de la un om intelept …

Ieri, a fost zi de lectura. Am terminat „Intre acte” si, citindu-l pe maestru Radu Beligan, am simtit ca stau de vorba cu un intelept. Cartea domniei sale este expresia inalta a valorii umane si transpunerea sinceritatii artistului ce daruieste publicului din forul sau interior. M-au cucerit insemnarile si indemnurile celui care spune asa: „Pe masura ce imbatranesti, alte calitati precum umorul, inteligenta, nobletea, generozitatea vin sa relativizeze aparentele.”

El ne indeamna: „Majoritatea zdrobitoare a oamenilor nu au parte de marile recompense – Premiul Nobel, Premiul Oscar, medalia Olimpica de aur etc. – , dar micile placeri ale vietii sunt la indemana tuturor. O bataie prieteneasca pe umar, un sarut pe obraz, prinderea unui crap de doua kilograme, o luna plina, un loc liber ca sa-ti parchezi masina, un foc care arde in vatra, o masa buna, un apus de soare magnific … Nu va incapatanati sa cuceriti marile premii. Multumiti-va cu bucuriile marunte. Ele exista pentru fiecare dintre noi. Din plin.”

Eu va indemn sa-l cititi.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la indemn de la un om intelept …

  1. Clanmother spune:

    Thank you! I agree wholeheartedly. I don’t want the big rewards – I want to love and be loved in turn. The joy of connecting with others is the best reward of all!!!

  2. Zina spune:

    Am descoperit valoarea bucuriilor marunte, e inestimabila. Vino si tu sa vezi !

  3. ane spune:

    Gesturile simple, ofera fericire in mod constant. Am postat pe Blogul meu un citat scris de actorul R. Beligan foarte intelept, despre Iubire.

Lasă un răspuns

