aseara, in drum spre Braila

photo

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Imagine | Acest articol a fost publicat în Fotografiile mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la aseara, in drum spre Braila

  1. indiferent spune:

    Da, am imortalizat ceva frumos.

  2. Zina spune:

    O fotografie demna de a figura in orice mare album de fotografii. Felicitari, Liana !🙂

  3. Zina spune:

    Buna, Liana !
    Te rog sa nu te superi, dar mi-am permis sa preiau fotografia asta pe blogul meu si nu ti-am cerut permisiunea din timp. O fac acum si te rog scrie-mi urgent daca ai ceva impotriva, sa o scot repede din articol. Bineinteles ca am pus linkul de rigoare spre blogul tau.
    Duminica placuta !

  4. Pingback: JURNAL DE FEMEIE – Pagina opt - Zinnaida

  5. Pingback: JURNAL (8) Scrumbii de Dunăre și Dante… | Zinnaida

Lasă un răspuns

