indiferent de consecinte inseamna dragoste adevarata ?

Indiferent cate ganduri plutesc in deriva pentru ca nu-mi esti aproape, las circumstanta sa-mi creeze atmosfera de asteptare pentru ca mai cred in iluzii. Si imi amintesc vorbele lui Bruckner: „Curiozitatea de a explora tinuturile necunoscute ale libidoului este sporita de nelinistea gandului ca nu faci destula dragoste, indiferent de consecinte” la care nu rezonez, caci eu nu traiesc „mitul turistic al erotismului” si inteleg cand consecintele dor. Pentru ca dragostea in sufletul meu nu este asociata sexului, desi erotismul apropie cele doua suflete flamande de inaltare si de completare. Dragostea despre care eu vorbesc nu este posibila decat in doi. Nu poate intelege de ce ar mai fi si un al treilea. Dorinta in dragostea adevarata se indreapta exclusiv catre acea privire, unica si inconfundabila, catre acea palma calda ce mangaie doar in acel mod. Calm, odihnitor, inaltator. Unic.

Indiferent de consecinte inseamna ca nu iubesti cu adevarat. O fi doar trairi din registrul aventuri, adrenalina … Nu-mi esti aproape, dar te iubesc si de aceea te las liber. Sa alegi ce vrei sa simti sau doar sa simti daca este posibil. Nu alegem sa iubim. Iubim cu adevarat pentru ca asa ne este dat: fara sa intelegem perfect de ce iubim. Dar, iubim si lasam liberi, iar daca a fi liber inseamna erotism cu altcineva, nu pot crede ca inseamna iubire adevarata.

Sting and Branford Marsalis – If You Love Somebody Set Them Free

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari, Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la indiferent de consecinte inseamna dragoste adevarata ?

  1. Dan spune:

    Eu nu cred asta. Indiferent de consecinţe cred că înseamnă nebunie. Dar, dacă dragostea adevărată înseamnă nebunie, atunci se poate spune şi aşa.

Lasă un răspuns

