Aleksandra

aleksandraIn seara asta, am stat la povesti cu Ralu. Si, astfel, a revenit, in atentia noastra, povestea haioasa a Aleksandrei Rozulica. Draguta de ea ! Adoarme, in fiecare seara, cu noi …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Fotografiile mele, Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Aleksandra

  1. Dan spune:

    N-am înţeles prea mare lucru, tare zgârcită ai fost cu cuvintele, dar cred că e de bine.😛

  2. Zina spune:

    Pai unde e povestea ?…😀

  3. indiferent spune:

    Nu mai stiu cati ani avea Ralu cand a primit papusa, ea mare amatoare de papusi. Dar, nu stiu ce repulsie de moment a avut, ca nu a mai vrut-o prin preajma si asa am stabilit cu ea ca o voi da fetitei unei colege de serviciu. Si am dat-o, dar dupa cateva zile a zis ca o vrea inapoi. Astfel, am fost nevoita sa incerc sa o recapat si cu bunavointa colegei mele, am primit-o. A fost, apoi, cea mai iubita papusa a Ralucai🙂

Lasă un răspuns

