pragma

Mi-am promis ca, indiferent de constatarile edificatoare din realitatea pragmatica, nu voi avea resentimente, iar daca apar, sa le ascund cat mai adanc in EUL meu. Cuvantul pragmatism provine din termenul vechi grecesc „pragma” care insemna actiune. Si despre actiune este vorba in a gasi raspunsul la resentimentele mele, pentru ca tot in actiune se regasesc strategiile lor. A celor care isi gasesc loc la timpul potrivit.

Inteleg in ce univers traim. Las de la mine pentru echilibru si pace. Dau de la mine pentru armonie si spor.

Diferenta exista. Pentru ca viata aduce indiferenta, dupa ce „mori”.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la pragma

  1. Dan spune:

    Poate te prind că nu te ţii de promisiune !👿

  2. indiferent spune:

    da, greu cu promisiunile in viata asta …

Lasă un răspuns

