menemen

In fiecare vara, reteta asta ne-o pregatea mama pentru micul dejun, care este, de fapt, o reteta turceasca. Habar nu am avut, dar am aflat de curand …

O ceapa taiata marunt se caleste, se adauga un ardei gras taiat fasii sau cubulete, se adauga 3-4 rosii taiate cuburi, se amesteca totul astfel incat sa se caleasca foarte bine. Apoi, se adauga 4 oua (incercati cu 10 oua de prepelita), se amesteca, se adauga sarea si alte condimente (nu uitati de oregano) si gata. Eu prefer si niste masline gustoase si cu paine de casa. Pofta buna !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la menemen

  1. Zina spune:

    Uite si reteta mea : http://zinnaida.ro/2010/10/manaman-retete-rapide/
    De fapt intrasem sa te intreb daca ai vazut asta, poate ca te intereseaza http://chestiilivresti.blogspot.ro/2013/08/romania-libera-publica-un-debut-de-5000.html

    Sa ai zile frumoase, Liana !

Lasă un răspuns

