cu dor de culoare albastra …

7  Trece si vara asta fara sa ma fi bucurat de cateva zile la soare si mare. Am muncit de dimineata pana seara fara sa-mi fi propus sa declansez o mica nebunie. Dus, vazut, intors. As fi vrut sa o privesc cateva ore, dintr-un loc linistit. Cu tandrete, cu drag, cu dor de culoare albastra. Ca sa nu spun, mai apoi, ca nu am trait deosebit …

Despre indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la cu dor de culoare albastra …

  1. Silving zice:

    Hei, tu vezi ca si eu si tu ne simtim albastre pe ziua asta? 🙂 (apropo de ultimul meu post scris azi noapte). Asa simt si eu, un dor sau o mare nevoie de albastru.Si fara referire la expresia feeling blue,care are sens opus 😉

  2. Zina zice:

    Secretul fericirii, zicea Einstein, are trei componente: sa muncesti temeinic, sa te odihnesti la timp si sa stii sa-ti tii gura cand trebuie ! Cred ca trebuie sa reconsideri a doua componenta. Rupe si tu un weekend si fugi la mare. E frumoasa oricand.

  3. Bursucel zice:

    Oh, se pare că nu mi-am fost singura cu Dor de Mare…

Lasă un comentariu