aerul are acum miros de menta si placinta

Am alergat si am simtit ca stau pe loc. Apoi, am deschis ferestrele. Un vanticel tulbura frunzele inca verzi ale plopului, prieten de vreo 10 ani de cand locuiesc intr-un bloc cu patru etaje aproape de faleza Dunarii.

Am deschis ferestrele, am ascuns tic-tac-ul, am scos din cuptor placinta cu mere si scortisoara, am pregatit ceaiul de menta si mi-am trezit copila. Ca doar n-o sa-mi iau micul dejun fara ea. Aerul are acum miros de menta si placinta, nicidecum miros de singuratate.

Am propus si a fost aprobat si de Ralu: dans (One Direction), mancare delicioasa, vizionare de comedii, citit. Ma asteapta inca vreo 50 de pagini din „Amantul doamnei Chatterley”.

Of, Doamne ! E plina lumea de amanti !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la aerul are acum miros de menta si placinta

  1. Poteci de dor spune:

    Şi o zi plină! Să savurezi fiecare moment…

  2. Zina spune:

    Cred ca ati avut o zi minunata !
    Asa sa va fie si saptamana, Liana ! Si succes la scoala Ralucai, va fi un an important in viata ei.

Lasă un răspuns

