„acum mă simt mai bine dacă dăruiesc ceva, decât dacă obţin ceva”

„În urma unor teste de laborator sofisticate, cercetătorii au descoperit, stupefiaţi, că, spre deosebire de orice vieţuitoare, nu doar oameni, muşchii lui Karnazes nu secretă cantităţi mari de acid lactic, indiferent de durata sau intensitatea efortului depus de acest supraom. Mai mult decît atât, dacă Karnazes îşi forţează organismul pentru a alerga circa 100 kilometri fără pauză, nivelul acidului lactic din muşchii săi începe să scadă în loc să crească, transformându-l, astfel, pe Dean într-o persoană imună la oboseală şi epuizare fizică.”

„Spune-ne, te rog, care este secretul tău?

Dean Karnazes: Muncă grea şi susţinută, fără nicio scuză. Dacă nu mi-aş fi forţat limitele, nu aş fi descoperit proprietăţile unice ale organismului meu.

Defineşte insuccesul şi ratarea.

Dean Karnazes: Insuccesul apare întotdeauna când nu dai tot ce este mai bun din tine.

Te-ai schimbat în ultimii 20 de ani ?

Dean Karnazes: M-am schimbat foarte mult. La început doream cu orice preţ posesiuni materiale, maşini, proprietăţi, haine şi case de lux. Eram tânăr… Acum, nu ştiu cum să scap mai repede de tot ce am acumulat. Personal, acum mă simt mai bine dacă dăruiesc ceva, decât dacă obţin ceva.”

Am plecat la alergat pe faleza … macar 30 de minute !!!

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Favoritele mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la „acum mă simt mai bine dacă dăruiesc ceva, decât dacă obţin ceva”

  1. Poteci de dor spune:

    Şi noi cei care nu avem faleză, unde alergăm?🙄

Lasă un răspuns

