descoperiri minunate …

A scrie despre descoperirile mele de azi inseamna a nu fi indiferenta la mesajele pe care le tot primesc de ceva vreme … Si voi sunteti atenti la mesaje, nu-i asa ?

Astazi am aflat despre Alis si despre blogul ei. Nu am cunoscut-o personal. O colega (in zodia Gemeni, si ea) mi-a povestit ca a fost la un curs de coaching si ca acolo a cunoscut o femeie minunata pe numele ei  Alis Anagnostakis. Mi-a spus ca ar fi bine sa citesc povestea ei. Bineinteles ca am citit-o si ca m-a impresionat. Dar, poate si mai mult, m-a impresionat faptul ca este nascuta in zodia Gemeni (undeva intre 12-14 iunie) si ca m-am regasit in trairile ei de parca erau ale mele …

Tot astazi s-a intamplat sa ajung la documentarul pe care vi-l recomand cu multa caldura (il gasiti aici) pentru ca, trebuie sa recunoastem, avem nevoie de ragaz pentru descoperiri. Daca simtim ca nu ne este bine, de ce nu ne-am dori vindecarea ? In interiorul nostru exista atata iubire ! N-o neglijati, nu o uitati !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la descoperiri minunate …

  1. Poteci de dor spune:

    Tulburătoare poveste! Dar câte avem de învăţat!!!

Lasă un răspuns

