reteta rapida cu ciuperci

photo (8)  Am colindat saptamana trecuta cu cele 2 surori, desi initial nu prea am vrut, printre tarabele Targului de Toamna 2013 – Galati. Am plecat de acolo doar cu 4 ciuperci imense si cu ideea de ceva bun pentru un pranz de duminica. Iata ce a iesit din cuptor dupa ce am zamislit un amestec de cascaval afumat, sunca presata, ardei gras si capia, 1 ou, masline, sare si piper si patrunjel proaspat din gradina tatei. Deci, nu poti ramane indiferent la asa reteta !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Retete culinare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la reteta rapida cu ciuperci

  1. GoutteDeReve spune:

    Clar nu! Abia aştept să încerc, mulţumesc pentru reţetă!

  2. Adeena spune:

    Ce bine arata, cred ca a fost un adevarat deliciu. 🙂

  3. M.C. spune:

    Yammyy! Ce bine arată! Ciupercile sunt între preferatele mele în materie culinară🙂

  4. Loredana Milu spune:

    Da da. Nu poți rămâne indiferent la așa ceva.🙂

  5. Silving spune:

    Nu poti,clar!😀 Am facut si eu asa ceva acum vreo saptamana,bune!

  6. dordefemeie spune:

    Arata extrem de apetisant… indiferent cate calorii or avea🙂

  7. Bursucel spune:

    Mmmm… mai că aș intra în bucătărie să fac de petrecanie ciupercilor… Indiferent de anotimp…😉
    Arată așa de fain ciupercile tale, că nu-mi pot înfrâna pofta!😳

  8. Poteci de dor spune:

    tocmai când mă „lăudam” că nu prea stau în bucătărie… mă faci să bucătăresc azi😀

  9. indiferent spune:

    Potecuta draga, spor !🙂

Lasă un răspuns

