„Asemenea unui animal salbatic, adevarul e prea puternic pentru a ramane inchis”

Saptamana viitoare as fi putut sa ajung la Microsoft Summit 2013 sa ma incarc de informatii, dar  …

Ma voi incarca de bucuria revederii Iasiului si de activitati diverse in zona profesionala, dar si de timp petrecut deosebit. Alaturi de bowling, voi alege sa citesc. Macar cateva pagini din „Insurgent”. Iar ca sa-mi potolesc dorinta de a-i asculta live pe Moonlight Breakfast, care vor sustine un concert la incheierea Summit-ului, ii voi asculta in masina in drumul meu spre Iasi. Noroc ca cineva s-a gandit la sufletul meu … Ii multumesc !

Scriu randurile de azi cu gandul la puterea mea de a intelege. Ma stiti cu drag de carti bune. Am citit „Divergent” de Veronica Roth si am inteles ca „o singura alegere te poate transforma radical”, iar acum sunt la a doua carte cu iz de concluzii si in viata: „o singura alegere te poate distruge”.

„Divergent” si „Insurgent” sunt carti recomandate de copila mea. Tot Raluca, a fost cea care mi-a spus sa citesc, de mai multe ori, un motto din carte … pentru ca, spune ea: „Mami, cat este de adevarat, indiferent cat ne straduim sa-l ascundem !”.

„Asemenea unui animal salbatic, adevarul e prea puternic pentru a ramane inchis”.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la „Asemenea unui animal salbatic, adevarul e prea puternic pentru a ramane inchis”

  1. Zina spune:

    Mda… Si tot asemenea unui animal salbatic, este ucis de indata ce scapa din cusca !

  2. Pingback: Ellie Goulding’s ‘Beating Heart’ From ‘Divergent’ Soundtrack | Indiferent

  3. indiferent spune:

    Reblogged this on Indiferent.

Lasă un răspuns

