„these are the moments I’ll remember all my life”

Chiar asa ? „Indiferent – despre indiferenta, diferenta si viata”„these are the moments I’ll remember all my life”!

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la „these are the moments I’ll remember all my life”

  1. Zina spune:

    Liana, ce faci tu ? De ce ai disparut asa ? Sper ca esti bine, ca sunteti bine.

  2. indiferent spune:

    Suntem bine acum. Atat cat se poate. Iti multumesc ca te-ai gandit la mine. Stii ca eu mai trec pe la tine, n-am disparut🙂

  3. Dan spune:

    Am citit prima oară ieri. Şi mi-am zis că „Nieee…, n-are cum să fie…” Astăzi am mai trecut o dată şi vreau să mă conving : nu-i vorba de nici un rămas bun, nu ?

  4. Crăciun fericit si toate gandurile bune din partea mea si a Geaninei!

  5. Ileana spune:

    In noaptea sfanta de Craciun lasa deoparte grijile si supararile. Deschide-ti inima si primeste un strop din binecuvantarea care se revarsa peste lume in aceasta noapte!

    Fie ca sarbatorile de anul acesta sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire. Iar Mosul sa va aduca cele mai dorite si neasteptate cadouri voua si celor apropiati.
    Craciun fericit!

Lasă un răspuns

