Hello 2014 !

Ne asteapta un an mai bun ? Un an mai bun ! Asa ne uram in ajunul asta fara zapada si asa ni-l dorim, indiferent cine am fi … Pana ajungem la tort si la alte dorinte, ne mai analizam un pic si daca concluzia este ca putem face fata frustrarilor de orice fel, dragii mei, este concluzia corecta. De la redundanta la bunatate si bun simt, de la a darui si a intelege si a nu judeca si critica … in viata reala este nevoie de mult curaj sa traiesti cum iti doresti.

Iata nici eu de la epilog nu pot trece la a declara oficial ca ma indepartez de scris. Doar cine are pasiunea asta intelege.

Sa aveti un 2014 frumos ! Sa fiti sanatosi, fericiti si iubiti ! Sa iertati si sa priviti cu intelegere lumea ! La multi ani !

P.S. In curand si aici: http://edellcraig.wordpress.com/

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Hello 2014 !

  1. Ana spune:

    Sa fie un 2014 la superlativ! La multi ani!

  2. Dan spune:

    La mulţi ani !, frumoşi şi buni.

  3. Bursucel spune:

    Să-ți fie anul nou mai frumos, mai bogat în împliniri și plin de zâmbet.
    La mulți ani, Liana!🙂

  4. indiferent spune:

    Multumesc ! Asa imi doresc sa fie ! Asa iti doresc si tie !🙂

  5. Bine ne-am regăsit în 2014! Toate cele bune din partea mea si a Geaninei.

  6. Zina spune:

    Ei bine, atunci să ai un an mai bun, indiferent de obstacolele peste care va trebui să sari !
    La mulți ani !

Lasă un răspuns

