fascinatie

Am citit un roman captivant, doldora de intamplari imprevizibile, de imagini fantastice, un mesaj construit anume pentru iubitorii de experiente exotice, complexe si revelatoare, o aventura unica, chiar daca traita imaginar cu cele 355 de pagini sustinute de mainile mele.

„Fascinatie” este romanul, bineinteles bestseller New York Times, scris de Ann Patchett – o povestitoare la fel de fabuloasa ca si Isabel Allende sau Kate Morton, scriitoare contemporane, descoperite gratie prieteniei si citite cu mult patos.

Amintesc despre acest roman aici, cu gandul la tot ceea ce este fascinant in viata. Este recomandarea mea pentru un inceput de an fascinant. Este indemnul meu pentru mine sau pentru oricine in a nu inceta formularea de intrebari pentru a afla cine esti cu adevarat. Iubirea autentica de sine nu inseamna egoism, iar a dori sa afli cine esti cu adevarat inseamna a explora, chiar daca asta se poate intampla pana la sfarsitul vietii.

Pragmatismul nu este o provocare peste puterile noastre. Eu cred ca ne poate aduce fascinatia de care avem nevoie in viata, alaturi de adevar si iubire … Iubirea, cu toate formele ei.

„O idee nu este adevarata independent de experienta, abia aplicarea ei in concret, consecintele ei benefice in practica ii acorda valoare de adevar.”

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la fascinatie

  1. Dan spune:

    Citit, plăcut, întrutotul de acord cu tine !😛
    Cât despre explorarea propriului eu, e cu adevărat fascinant câte ciudăţenii pot găsi aşa că am lăsat-o mai moale, să nu mă copleşească până spre leşin.😆

Lasă un răspuns

