un simplu apel poate fi, uneori, complicat

Stiu ca mai toata lumea are grija de buget, indiferent ca este el indreptat catre facturile de telefon, catre cele 2 paini de pe masa sau catre visul de a purta o superba rochie neagra la cine stie ce eveniment …

Stiu ca nu suntem perfecti, ca oamenii vin si pleaca, uneori, din viata noastra in diferite si diverse conditii sau motive, ca nu exista compatibilitati sau ca nu exista suficienta intelegere pe lume …

Astazi singurul lucru pe care nu-l inteleg este de ce atunci cand ti se pare inexplicabil ca dupa o perioada suficient de lunga intr-o relatie de prietenie, in care s-au spus multe si s-a concluzionat ca se poate intotdeauna sta la o masa a comunicarii, in care ai oferit si ai primit, nu reusesti sa faci acel pas catre un simplu apel …

Ma intreb si poate am sa gasesc candva un raspuns la incapacitatea mea de a initia un simplu apel … Asa cum stiu ca in mine exista incapacitatea de a spune stop cand este cazul. Probabil, teama de a auzi din nou o voce si o tonalitate pe care nu o mai recunosti … Pentru toate exista o explicatie.

Vezi, tot eu ma intreb de ce nu initiez apeluri ? Celalalt de ce nu o face ? Intr-o prietenie, e prea scump tariful pe minut ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la un simplu apel poate fi, uneori, complicat

  1. Poteci de dor spune:

    Şi celălalt se întreabă de ce nu o faci tu aşa că…. pasul trebuie făcut.

  2. racoltapetru6 spune:

    Depinde la care tarif te referi… O fi cel care nu se trece pe factură?

  3. Dan spune:

    Dar nici tăcerea nu e bună ? Nu merge dat măcar un beep ?🙄
    În altă ordine de idei, „visul de a purta o superbă rochie neagră” nu-mi tulbură nopțile. Am tenul deschis și negrul mă face să par palid. Am să mă gândesc totuși la asta dac-o fi să mai iau ceva kilograme în plus.😛 Cică negrul subțiază.

  4. eumiealmeu spune:

    da-mi un beep, ca te sun eu apoi…🙂

Lasă un răspuns

