… metaforic despre evadari

Indiferent cum se mai anunta vremea, cat de cald este in casa sau la birou, daca ai chef sa te simti precum inteligentul Michael Scofield din „Prison Break” indreapta-ti toate gandurile, sentimentele si actiunile spre marele plan al evadarii. De dragul vostru, evadati azi pentru clipele de ragaz armonizate de melodii line. Planuiti evadari temporare si iesiti din inchisorile voastre pentru ca tandretea exista inca in versuri si asteapta sa nu fie uitata.

Dupa 8 ore de munca, alegeti locul, orele, melodiile si uitati de viscol, de ceea ce este trist si nefiresc.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la … metaforic despre evadari

  1. ovi spune:

    am evadat… in parcul geruit… care mi-a imbujorat obraji, intr-o clipita… apoi… m-am grabit spre caldura casei, unde m-am desfatat cu portocale…

  2. Zina spune:

    Total de acord ! Eu evadez în cărți și muzică, acum, iarna. Vara, întâi și-ntâi în grădină.
    Să ai zile frumoase, Liana !

Lasă un răspuns

