mobileworldcongress

Si dupa cum ati inteles, e semn dual in aer. Si dupa cum ati cautat in vers, in rima poti doar „fraier” … N-am gasit in rima mea muzicalitatea versurilor eminesciene („Si oare tot nati inteles„), dar am gasit, cum altfel s-ar putea, concluzii despre cum traiesc femei rubensiene.

Ce are in comun fericirea lor cu Mobile World Congress/Barcelona 24-27 Februarie ? Poate nimic, dar am auzit ca Samsung urmeaza sa lanseze Galaxy S5 pe 24 februarie, in cadrul evenimentului Mobile World Congress si ca ecranul va avea o diagonala de 5,2 inch. Pentru majoritatea iubitorilor de device-uri, placerea de a atinge diagonala de 5,2 va fi mai intensa decat atingerea diagonalei de 1,52 a unui anorectic Samsung E1200, indiferent de culori …

„James Watson, genetician, laureat al Premiului Nobel (unul dintre savantii care au participat la descoperirea structurii spiralate a ADN-ului), crede cu tarie ca femeile armonios implinite corporal, mai vitale si cu forme pline se bucura de o viata sexuala intensa si mult mai buna decat femeile slabe.”

Deci, care ar fi concluzia?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la mobileworldcongress

  1. Pingback: Mi-a fost tare, tare dor de voi ! | Hipertensiv

  2. Zina spune:

    Concluzia mea ? Avantaj eu, mai ales că a apărut și ecranul de mobil pe care să încap toată !😆

  3. Bursucel spune:

    Ei, or mi-s Ion-Anapoda, ori ilustez Excelția întărește regula!😕
    N-aș pune colăcei pe mine cu gând de aliniere la rezultatul studiului respectatului James Watson.😉

Lasă un răspuns

