cand ma doare, scriu …

E de inteles pentru oricine …

Eu mai scriu aici si cand ma doare sufletul rau de tot, indiferent cat de expusa mi-e simtirea. Stiu ca omenirea trebuie sa stea deoparte de sufletele incercate, de oameni cu probleme, desi pozitivi, uneori mari plangaciosi. Stiu ca numai puteri incredibile date de Dumnezeu ma tin in viata si de gandul ca daca am un copil trebuie sa fiu femeia cu solutii, sa-mi transform sensibilitatea in platose de argint si mastile in zambete nemuritoare … Simt in capul meu soldati in cadenta, in suflet o singuratate acerba, iar in aer nelinisti. Ma indemn ca va fi bine, desi mi s-a acrit de cliseul dezamagirii. Am obosit, iar toata lumea priveste cu indiferenta la biata muritoare: „Cum ? Ai uitat ca te ridici ? Ca maine primesti premiul pentru excelenta in redundanta ?”

Nu e de inteles pentru mine sa mai inteleg de ce, dar scriu si eu pentru ca ma doare …

Azi, caci maine nimic nu va mai fi la fel … E ca si cum ai spune „te iubesc, dar omule intelege ca nu te pot face fericit” …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la cand ma doare, scriu …

  1. dordefemeie spune:

    Eu cand sunt fericita sar intr-un picior🙂 cand sunt trista insa, scriu. Tristetea si durerea sunt mult mai profunde decat fericirea, mai intense, mai adanci. Si indeamna la scris🙂

  2. Bursucel spune:

    Cumva ai dreptate – ne ținem departe de oamenii veșnic triști și nemulțumiți, Liana, dar când oameni cu suflet bun ajung în impas nu ne lasă inima să le ignorăm oful. Îi ascultăm și le spunem cu speranță Lasă, ai răbdare, totul va fi bine!🙂

  3. Zina spune:

    Of, draga mea Liana… Aș vrea să am puteri supranaturale, să te iau în brațe și să-ți sărut fruntea și sufletul și să spun cum spunea mama când mă loveam și mă durea: ”Gata, o să treacă, unde pupă mama nu mai doare”.

    Să ai zile frumoase !

  4. indiferent spune:

    Am avut zile de concentrare maxima, de atentie la detalii, de concluzii in ceea ce priveste relatiile umane. Unele dintre ele sunt doar de manipulare si atat, iar asta chiar m-a ranit. Ma apar si eu cum pot … eu chiar am inteles ca nimic nu-i degeaba … „Iti dau, daca imi dai !”

    Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, draga Zina !

  5. Aliosa spune:

    ” Când ma doare, scriu ” si eu !🙂
    Si cum ma doare tot mereu,
    Scriu c-asa vrea bunul Dumnezeu !!!🙂 🙂 🙂
    Aliosa.

Lasă un răspuns

