Ellie Goulding’s ‘Beating Heart’ From ‘Divergent’ Soundtrack

V-am spus aici ca “Divergent” si “Insurgent” au fost carti recomandate de copila mea. Le-am citit si recunosc ca simt o bucurie imensa stand la taclale cu adolescenta mea, analizand lumea futuristica ce imparte societatea in factiunile cu cele 5 diferite virtuti. Recunosc ca astept si eu cu nerabdare, ca si Ralu, 21 martie, pentru o plimbare la cinema …

Acum cateva minute, Ralu imi spune: „Mami, hai sa ascultam si un soundtrack la Divergent. O sa-ti placa”.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ellie Goulding’s ‘Beating Heart’ From ‘Divergent’ Soundtrack

  1. Zina spune:

    Așa este ! E extraordinar când descoperi gusturi comune cu copilul tău, fie că i le transmiți tu, fie că ți le transmite el ție. Să fiți sănătoase și fericite, Liana !

Lasă un răspuns

