cu buline sau fara

images  Am vorbit ieri cu cineva despre rochiile cu buline si despre cat de bine ne-am simti imbracate cu asa ceva. Ne-am simti si mai feminine, insemnand pentru noi a fi cele blande, empatice, sensibile, grijulii; insemnand pentru altii mai nimic …

Cu buline sau fara si indiferent cat va mai ploua zilele acestea, unele dintre noi ne vom purta sufletul sub umbrela incertitudinilor cu speranta de subzistenta.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la cu buline sau fara

  1. Silving spune:

    Si mie imi plac bulinele,dar ar fi trebuit sa fiu mai inalta pentru ele,asa ca doar le admir,din pacate😀

  2. Dan spune:

    Fără. Fără buline, vreau să zic. Deși, și fără rochie ar fi ok, mă gândesc… Nu știu de ce, fără nici un motiv aparent, nu mi-au plăcut bulinele niciodată.

    • indiferent spune:

      Aha ! Am inteles, nu exista un motiv … Bulinele pe rochii, da ?

      • Dan spune:

        Aaa… nu. Nu doar pe rochii. În general, indiferent de uitlizarea pe care o primeşte materialul imprimat astfel. Că e rochie ori faţă de masă, contează mai puţin. Dacă e cu buline, nu-mi place şi gata.
        Şi fiindcă tot sunt în vizită la tine profit de ocazie pentru a-ţi ura La mulţi ani ! frumoşi şi buni, ani cu succese, bucurii, spor în tot ceea ce ai în plan şi sănătate !😛

      • indiferent spune:

        Multumesc Dane !

Lasă un răspuns

