am oferit un Oscar

Indiferent cate filme am vedea din categoria „hai sa tragem concluzii pentru a avea o viata de familie armonioasa”, nu cred ca am putea medita la dramele sau comediile negre despre familiile disfunctionale fara interpretarile de exceptie ale unor mari actori. Doar ei marii actori reusesc sa clinteasca emotia si sa patrunda acolo unde, mai apoi, se doreste armonia. Uneori revenirea ei. Macar pentru o noua perioada de timp … Pentru ca oamenii uita ca-si doresc linistea de-acasa. Pentru ca sunt diferiti si de foarte multe ori gresesc.

Ieri am vazut „August: Osage County” si i-am oferit un Oscar. Merita sa-l vedeti si voi.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Filmele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la am oferit un Oscar

  1. Dan spune:

    Mulţam de recomandare. Timp să fie, că disponibilitatea nu lipseşte.😛

  2. ovi spune:

    nu am vazut filmul… dar apreciez oscarul tau…
    tema mi se pare grozava… ar trebui sa-l caut si sa-l vad…

  3. Zina spune:

    Nu l-am văzut, dar Meryl Streep și Julia Roberts sunt o garanție pentru calitatea filmului. Și merită întotdeauna premiul Oscar !

Lasă un răspuns

