si de adevar …

Sunt bine. Chiar nu ma plang si nici nu vreau sa o mai fac vreodata. Nu este nevoie sa-mi reamintesc ca am citit despre secretele lumii, ca Dale Carnegie a inteles si ne-a dezvaluit secretul de a comunica cu diplomatie si tact, ca Rhonda Byrne a avut revelatiile puterilor ascunse in noi, ca David J. Schwartz a detaliat in cartea sa „Puterea magica a gandului” despre cum reusim sa traim si sa mergem mai departe sau ca Zig Ziglar a tras concluziile despre cum sa traim mai impliniti si linistiti: dincolo de varful unui potential inchistat.

Sunt bine. Si chiar de nu mi-ar fi bine, tot bine sunt pentru ca-mi voi activa deprinderea de a-mi indrepta privirea catre biblioteca personala, unde „Viata lui Corneliu Coposu” imi va trimite semnalul sa ma opresc de fiecare data cand ma voi plange de viata.

Si azi nu ma plang. Ma bucur de soare si zambesc. Mi-l reamintesc pe tata, asa cum l-am vazut ieri, fericit sa-si vada fetele dereticand. Fericit la cei 83 de ani ca a facut in viata cum a vrut el, cum a gandit – cu puterea magica a gandurilor lui – ca e mai bine pentru el.

Sunt bine si ma bucur de ceea ce sunt: unica si irepetabila. Nu doar psihologic vorbind, personalitatea este intotdeauna unica si irepetabila. E un fapt de care trebuie sa tinem seama atunci cand ne construim pe noi si viata noastra.

Indiferent cat de indiferent ne-ar fi ca exista alb si negru in simetria Ying si Yang, sa ne bucuram de atatea culori ce exista in noi. Si de adevar.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la si de adevar …

  1. ovi spune:

    mai ales de Adevar…

  2. Zina spune:

    Câtă vreme simți că ești bine, mergi înainte, indiferent de obstacolele întâlnite în drum.

    Să ai zile frumoase, Liana !

Lasă un răspuns

