Totul este omeneste

pink-a-vindeIn 5 noiembrie 2013 am primit cartea lui Daniel Pink „A vinde e omeneste”, probabil ca rezultat al aprecierii unei reusite de 100%. Am citit-o atunci cu convingerea ca a primi tort si felicitari nu este un cliseu in lumea corporatista si inca sperand ca ceea ce fac sa fie privit la justa evaluare, iar comunicarea sa fie la standard profesionist.

Acum, dupa cateva luni de interactiuni „profunde”, dupa o interjectie pe care ar trebui sa o folosim cat mai des „Aha !” …  repet si eu: Aha, totul este omeneste ! Clisee, emotii, iubire si dans. Zgârie-nori, Marele Zid Chinezesc, An Underwater Hotel –  Water Discus. Vanzari.

Sa ne auzim cum pomenim expresia „traim intr-o lume urata”, apoi sa respiram profund si sa alergam pe faleza si sa reflectam la o concluzie Daniel Pink: „Intr-un anumit sens, ne-am nascut sa vindem”.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

