repet: deficitul de atentie

descărcareIndiferent unde se indreapta economia pe tot mapamondul, daca meditam sau nu la acele previziuni despre “furtunile perfecte in economia mondiala din 2013″, daca ii intelegem pe greii economisti (sunt convinsa ca ati auzit de vestitul economist american Nouriel Roubini si, bineinteles, de previziunile lui) … indiferent cate dezbateri, cate intrebari si raspunsuri, simtim ca exista, cu siguranta, o balanta existentiala intre ce se vrea si ce se poate la nivel mondial, echilibrata “chipurile” de oameni care conduc lumea, care decid cate miliarde de alti oameni ar trebui sa traiasca sau cum sa traiasca … si, in niciun caz, acestia nu sunt … stiti voi cine. Si de ce n-ar exista aceasta balanta, daca se poate ? Indiferent daca sunteti de acord cu ce simt eu, daca va pasa ca scriu despre astfel de subiecte sau daca o sa comentati, am o constatare in legatura cu “interesele” lumii si cu cei care se tot straduiesc sa conduca masele si anume: au descoperit o arma interesanta si atat de subtila in manipularea maselor si oranduirea lumii la care, probabil, nu s-a gandit nimeni ca ar putea fi distructiva: inocularea deficitului de atentie. Doar stiti ce este atentia, nu ? Un proces psihic, dar si un proces de cunoastere … Cu lipsa de fariseism (ca tot am invatat cuvantul asta atat de bine si imi place sa-l folosesc), trebuie sa imi exprim dezamagirea ca economia, asa cum o percep acum, dezvolta atata aviditate de putere, paroxism, instabilitate sociala si chiar pe cea spirituala, incat ar trebui sa fac un dus rece de vreo 2 ore, ca sa-mi spal deficitul de atentie cauzat de factorii “importanti” (vezi, in primul rand, mass-media, cu tv-ul pe post de principal inhibator) si sa-mi revin din revoltarea intrinseca, pentru ca as uita ca sunt economist cu diploma. “Mecanismele” sunt pentru cei care vor sa castige ceea ce unii nu pot nici macar sa viseze. Sa ma contrazica cineva, altfel as face rating cu subiectele deja cunoscute: sex si politica.

Apropo, stiti de ce a aparut aceasta boala a secolului: deficitul de atentie la copii (ADHD) ? Si nu numai la copii …

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la repet: deficitul de atentie

  1. Naica spune:

    ….Unii spun ca ar fi cauzate de multitudinea de vaccinuri inoculate copilului, inca de la nastere, 32 vaccinuri obligatorii. Adultii-cele de mai sus + mass media !

    • indiferent spune:

      Or fi si vaccinurile, dar uitarea copilului la tv de catre parinti obositi si iresponsabili, de la chiar varsta lor frageda de 6 luni… este un subiect delicat si de discutat. Multumesc de trecere si comentariu, Naica !

  2. ovi spune:

    visez in fiecare zi… altceva decat ce viseaza cei cu bani foarte multi…
    ei traiesc cu banii lor, in lumea lor… iar visul lor, devine zilnic, cosmar…
    eu traiesc in lumea mea… cu visul meu… pe care nimeni nu mi-l poate infrange… pentru ca nu este legat de bani… ci de trairea mea… de mine insumi…
    si da… sa fie mereu economia sanatoasa… imi doresc asta… desi nu visez la ea…

Lasă un răspuns

