a fi sau a nu fi … interzis

Idei controversate sau nu, dezbateri privind patologia sexualitatii, analiza actiunilor noastre fara prejudecati, dorinta de liniste sufleteasca si dorinta de viata crestina, toate sunt in mintea mea de adult si … ca rezultat al cititului.

Azi am primit un email cu trimitere la cartile ce-ti imbogatesc viata si spunea acolo despre schimbarile biologice din creier atunci cand citesti. Este adevarat. Mi-as petrece mare parte din timp citind:

– acasa, la loc caldut si intim, sorbind un ceai de menta;

– in parc, pe o banca retrasa si cu miros de tei in nari;

– la cafenele literare, spatii de stimulare intelectuala, unde cafeaua are alt gust si impuls …

Citind email-ul, mi-am amintit de carti si de ceea ce este interzis. Am citit „Proba mierii” de Salwa al Neimi, un roman erotic scris in limba araba. Recunosc ca savurez de vreo 2 zile un roman primit de la o colega, initial cu emblema de interzis, dar devenit cel mai vandut in Iran, roman scris de Parinoush Saniee – „Cel care ma asteapta”.

Dragii mei, savurez carti asteptand, de fapt, cu nerabdare lansarea „Slow Motion”, continuare la „Inca un pas” si „Ghici pe cine iubesc eu” scrise de scriitoarea mea draga, Catia Maxim, de la care am prins imboldul de a ma intreba, din cand in cand: a fi sau a nu fi interzis sa-ti lasi sufletul in valtoarea vietii ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la a fi sau a nu fi … interzis

  1. ane spune:

    …nu este interzis!!!

  2. ovi spune:

    eu cred ca absolut nimic nu este interzis… sau nu ar trebui sa fie considerat interzis…
    este insa adevarat ca, orice actiune are o reactiune…
    este de stiut ca, daca alegi sa te joci cu viperele… este bine sa ai un antidot la venin, foarte la indemana… desi… nu este interzis sa te joci… si nici obligatorie prezenta antidotului…
    de acord… cuvantul… rostit sau scris, are puterea sa modeleze gandirea… actiunea… asta nu insemna ca, anumite cuvinte sa fie interzise… ci sa avem intelepciunea sa alegem cuvintele la care ne lasam expusi… (cuvinte… ca idei… conceptii…)
    viata crestina… nu o vad ca o viata de interdictii si abstinente… ci ca una plina de voie buna, incredere, prezenta celui drag…
    sunt si raman un sustinator al libertatii pana la infinit… dar… imi doresc ca orice libertate sa fie inteleasa si practicata cu multa intelepcine…

Lasă un răspuns

