bineinteles ca politica este fascinanta, of si wow !

cvr9781471128523_9781471128523_hr    Bineinteles ca politica este fascinanta. Pentru mine, doar in filme. Ieri am devorat 4 episoade din primul sezon la „House of Cards” entuziasmata, in primul rand, de jocul actoricesc, dar si de subiect, doza de umor, muzica … apoi am iesit la alergat pe faleza, unde am intalnit un grup de politicieni locali si autentici, care impreuna cu niste „animatori” imparteau fluturasi cu mesaje de cat de fascinanta este politica. Of si wow !

Deci … M-a prins serialul american si, de aceea, prevad o duminica in fata TV-ului, desi mi-am propus sa ajung si la cimitir.  Si voi ajunge azi, chiar daca maine crestinii ortodocsi obisnuiesc sa sarbatoreasca Pastele Blajinilor. Voi aprinde o lumanare la mormantul mamei si ma voi gandi la cum aranjeaza EL cartile pentru noi … sau la cum le aranjam noi, indiferent ca suntem in politica sau nu.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la bineinteles ca politica este fascinanta, of si wow !

  1. sagedoyle spune:

    I am awarding you The Butterfly Light award if you don’t accept awards, sorry about that, it’s just my way of saying thank you for coming by. For more details, please view this post http://wp.me/p41c99-ME Take care, Sage

  2. ovi spune:

    nu stiu serialul…
    de obicei cand aud de politica… fug…

Lasă un răspuns

