26 de ani sau putin despre esenta umana …

spencerkate Adevarul este ca nu mi-a fost indiferent documentarul despre cei doi mari actori. Aflasem despre acest documentar de la Sabina, sora mea. L-am revazut aseara, atrasa si de cateva stiri legate de un film despre cei doi, „Tracy and Hepburn”, care se pregateste pentru lansare in 2016 si, pe care, sper sa am ocazia sa-l vad si eu. 

O iubire neconditionata de nimic, vie de la inceput si pana la disparitia lui Spencer Tracy. 25 sau poate 26 de ani, in care cuvantul niciodata nu a respectat sintagma: „Never Say Never Again” si a demonstrat ca dragostea adevarata se simte si se traieste, indiferent daca esti sau nu incatusat de un contract sau daca mai exista o particica din suflet care mai iubeste si altfel, pe altcineva … Inca te mai intrebi ce inseamna esenta umana ?

Si-au impartasit pasiunea comuna pentru film, au fost diferiti si celebri. S-au gasit ca suflete pereche, au inteles ca nu oricine primeste darul acesta si l-au pastrat 25 sau poate 26 de ani, iar eu, azi, va recomand sa revedeti un film clasic, de Oscar: „Ghici cine vine la cină/ Guess Who’s Coming to Dinner” (1967). Un film ce impune si reflecta esenta umana.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 26 de ani sau putin despre esenta umana …

  1. Zina spune:

    O poveste de iubire și un film care au aceeași calitate principală: îți ating sufletul și te pun pe gânduri.
    Indiferent de ceea ce spuneau conveniențele timpului, iubirea dintre Spencer Tracy și Katherine Hepburn a fost o iubire adevărată. Poate că filmul ”Ghici cine vine la cină ?” a reprezentat pentru ei un ecou al adversităților întâmpinate în viața reală. Mă bucur că ne-ai informat despre filmul ce va să apară. Îl voi aștepta și eu !

    Să ai zile frumoase, Liana !

  2. ovi spune:

    imi amintesc f bine filmul…
    esenta umana… iubirea in sensurile ei cele mai profunde… chiar cred asta…
    (ador batranii care se plimba in parc tinandu-se de mana…)

Lasă un răspuns

