un ritm alert ca viata …

 photo  Dupa ce privesti cu nesat verdele crud al frunzelor de castani, primavara iti pare si mai frumoasa daca-ti acorzi ragazul de a priviTotul este mai minunat daca poti vedea cu adevarat

De curand am avut o conversatie frumoasa cu scriitoarea Catia Maxim. Am primit o recomandare de lecturare a unei carti profunde: Eseu despre orbire” de Jose Saramago. Pentru ca am inteles de la prietena mea ca aceasta carte nu te poate lasa indiferent, ieri am comandat-o online.

Sunt pregatita pentru carti profunde, pentru un ritm alert ca viata … Voi sunteti pregatiti pentru citate de genul asta: „Din aluatul asta suntem facuti toti, jumatate indiferenţa, jumatate rautate” ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la un ritm alert ca viata …

  1. ovi spune:

    si dragostea… dragoste unde este in aluatul acela???
    hai sa preparam altul…
    vrei??

    • indiferent spune:

      Ei, Ovi … Saramago s-a gandit la acele ingrediente ale aluatului. Eu stiu ca suntem facuti din mai multe ingrediente, iar dragostea este un ingredient important … Oricum, esti un haios🙂

  2. Pingback: 44 | CRONICA REZERVISTULUI

  3. Zina spune:

    Și din dragoste, și din dor, și din renunțare, și din tristețe, și din adorație, și din speranțe, și….
    Citatul ăla e greșit ! :))

Lasă un răspuns

