fluturi

photo  Am fost prezenta vineri, in primul rand in calitatea mea de cititor, la evenimentul „cu fluturi” – cum imi place mie sa spun, desi nu i-am marturisit Catiei -, in al doilea rand in calitatea mea de prietena a unei prozatoare despre care omul de cultura si de valoare inestimabila, membru al Uniunii Scriitorilor din România, poeta Cornelia Maria Savu a spus chiar pe coperta IV a romanului „Slow Motion” ca are „inzestrare de anvergura”. Si, este foarte adevarat …

Anvergura reprezinta si distanta dintre extremitatile aripilor intinse la fluturi. Si despre fluturi este vorba in romanul scriitoarei … Mai mult decat percep alti cititori, eu am simtit zborul lor delicat si subtil, metaforic analizand ce se intampla cu viata. Romanul defineste iluzia simtirilor. Pentru cateva secunde, minute si zile, rar cativa ani, aripile unor oameni cunosc beauté, poésie, aventure”, restul este rutina, dar si confort, stabilitate, rostuire, indiferent de adevar. Aceasta este menirea diferentei dintre : „Il privesc si simt milioane de fluturi cum imi invadeaza stomacul” si „ai preferat sa traim in minciuna. Tu cu viata ta, eu cu a mea.”

Am scris azi aceste randuri … cu gandul la fluturi si la minunata scriere a Catiei Maxim:

„Dintre toate visele mele despre zbor, cel mai mult ma atrage zborul de fluture. Oricat de tacut si lin, starneste, imperceptibil, aerul. In timp, prin repetare, miscari de aripi pot sa-l schimbe si, asa, tornada se napusteste sau nu.”

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la fluturi

  1. Zina spune:

    Mi-s dragi fluturii, indiferent dacă zboară prin grădină sau prin stomac !🙂

  2. indiferent spune:

    🙂

  3. ovi spune:

    ce descriere faina… mai ca as lua cartea sa o citesc… dar… de unde???

Lasă un răspuns

