o descoperire britanica …

Draguta melodie George Ezra – Budapest , dar si:

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Muzica in sufletul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la o descoperire britanica …

  1. Ana spune:

    Pe langa faptul ca e asa frumusel , are o voce de mi s-a facut pielea de gaina🙂

  2. Zina spune:

    Foarte ciudat ! Am încercat să vizualizez amândouăclipurile, dar niciunul nu a avut sonor…

    • indiferent spune:

      Poate se intampla ceva la PC-ul tau … sper ca intre timp ai reusit !🙂

      • Zina spune:

        Bineînțeles, eu am fost de vină ! Am avut blocat sonorul la Youtube.😀

        George Ezra – o voce tânără și curată. Frumoasă descoperire !

        Să ai zile frumoase, Liana !❤

Lasă un răspuns

