ziua nonconformista

stars   Va plictisiti ? Eu … Nu ! Azi imi aleg ziua nonconformista, indiferent ce mai zice lumea … Singuratatea am inchis-o in debaraua plina cu borcanele de dulceata (prea am trudit la dulceata asta!). Am deschis sifonierul si am ales rochia aia lunga si ciudata. Am cautat palaria alba, cu boruri incredibil de mari. O mai ascult putin pe Sia … o indragesc pe aceasta „Big Girls Cry” si am plecat … Unde ? Deocamdata, secret ! Doar e o zi nonconformista !

Aveti grija sa traiti, okay ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la ziua nonconformista

  1. krab607 spune:

    Aşteaptă-mă şi pe mineeee!🙂 Îmi prind în par o floare şi te însoţesc ! Nu pot rata nici eu aşa o zi!🙂

  2. Zina spune:

    Indiferent unde ai fost, sper să ne spui și nouă cum ți-a fost ziua neconformistă. Nu știi ce mă atrag astfel de povestiri !

    • indiferent spune:

      Nici chiar asa nonconformista. Doar dintr-un anumit punct de vedere, despre care nu pot sa vorbesc …
      Am fost cu Ralu la CinemaCity Braila si am vazut un film minunat: „The fault in our stars” … si am hoinarit amandoua pana seara tarziu …okay

      • Zina spune:

        Îmi place ! Ce reprezintă această imagine ? Sau mai exact, cu ce intenție a fost făcută ?

      • indiferent spune:

        Imaginea este datorata ideii din filmul sensibil si inteligent „The Fault in Our Stars”, un film datorat unei carti scrise de John Green cu respect pentru dragoste, idealism si ratiunea umana.
        Daca stau mai bine sa ma gandesc, are dreptate fiica-mea: „Okay? Okay !” reprezinta esenta unei comunicari perfecte intr-o relatie adevarata …

  3. Zina spune:

    Da, ca esență merge.🙂 E mai greu când e nevoie de mai multe cuvinte…

  4. Bursucel spune:

    Hmmm… eu, sincer, o ratasem.😳
    Da’-mi fac ziua de azi nonconformistă. So… Replay, please!🙂

Lasă un răspuns

