endorfine

Dragii mei, de ce ar sta ascuns secretul asta cu endorfinele in creierul nostru minunat, dar nu suficient de exploatat, cand e atat de evident ca avem la indemana potentarea acestui hormon cerebral ? Indiferent ce-ati spune, eu raman la concluzia ca nu-mi este indiferenta starea de bine. Mai am foarte putin si termin de scris primul volum „2040”, iar maine dimineata ies la alergat! Voi ?

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Emotii, Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la endorfine

  1. Loredana Milu spune:

    Oh, sunt încântată de ceea ce-am citit! Mult succes!🙂

Lasă un răspuns

