as a matter of fact,

mi-am dorit mult sa scriu articolul asta, inca de vineri, imediat dupa ce-am vazut „The Normal Heart”. Un film bine realizat, cu actori pe gustul meu si cu un scop atins, cel putin in ceea ce ma priveste.

Nu o sa va plictisesc cu prea multa vorbarie. Stiu deja ce inseamna sa scrii pe blog. De aceea, urmarind totodata tema blogului meu, pot confirma ca „indiferent ce-as spune, n-ar avea importanta” si, totusi, ma incapatanez sa las lumii virtuale dovada imaginatiei mele.

Daca, prin absurd, de fapt utopic sau pur si simplu ne-am imagina ca lumea noastra s-ar schimba complet si definitiv, ca urmare a unei „epidemii” sau „influente universale” si s-ar imparti categoric la homosexuali si lesbiene, fara existenta niciunui exemplar heterosexual, iar dragostea adevarata dintre 2 oameni de acelasi sex nu ar permite relatii sexuale intre un homosexual si o lesbiana -doar de dragul perpetuarii speciei, atunci e atat de clar si logic ca niciun homosexual si nicio lesbiana nu ar avea copii facuti din dragoste, iar homo sapiens ar disparea. A iubi si a trai langa cineva nu inseamna doar sex, nu-i asa ? Nu am nicio prejudecata fata de homosexuali sau lesbiene ( credeti-ma, o plac mult pe Jodie Foster). Fiecare e liber sa simta si sa faca ce vrea cu viata. Eu doar imi imaginez ce diferenta enorma ar fi daca s-ar intampla ca lumea sa se schimbe asa …

IMG_1331.JPG

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

