singuratate …

74cd8-ramas2bsingur  Si singuratatea este un paradox. Il simtim, indiferent ce suntem pe pamant.

Mi-am amintit intr-una dintre zilele trecute de o emisiune realizata de Cristina Topescu. M-am uitat, in acea seara, pentru ca o avea invitata pe actrita Catrinel Dumitrescu, pentru ca mi-a atras atentia conversatia placuta cu sufletul ei si pentru ca mi-am amintit ca in 14 ianuarie 2012, a doua zi dupa lansarea romanului istoric “Ingerii din Moscopole” al Catiei Maxim (la care am participat) am fost la teatru. Am vazut, atunci, „Omul hazardului”, unde Catrinel Dumitrescu a jucat impreuna cu Emil Hossu. Mi-am amintit ca doar la cateva zile dupa superba interpretare, in 25 ianuarie 2012, actorul s-a stins din viata si a lasat in urma un culoar de singuratate pentru o femeie cu sufletul frumos.

M-am gandit mult la ce spunea Catrinel Dumitrescu despre viata alaturi de sotul ei si despre ce inseamna singuratatea. Despre ce inseamna doi pe banca vietii. Despre cum simtim ca traim, ca suntem vii doar atunci cand facem ceea ce ne place si nu ceea ce trebuie.

Later edit: mergeti la teatru joi 2 octombrie, o piesa de Catrinel Dumitrescu”AICI NU-I DE JOACĂ”, la Teatru Nottara.

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la singuratate …

  1. Gina spune:

    Liana,imi place tare tare tare mult cum scrii!

  2. Dar ce bucurie atunci când faci ceea ce-ți place și știi că este și ceea ce trebuie…

  3. De fapt, tema ta se refera la singuratate. Si eu vreau sa-ti spun ca singuri suntem mai tot timpul, doar ca cei mai multi dintre noi, ne inconjuram de foarte multa galagie, ca sa nu vedem ce este inlauntrul nostru. Pana la urma tot trebuie sa stam fata in fata cu „ala dinlauntrul nostru”. Important este sa-ti placa ce vezi. Si atunci se numeste solitudine. Nu esti trist, esti frumos mobilat interior si poti vedea mai limpede. Atunci, poti alege daca vrei sa stai singur sau vrei in societate.
    Despre Catrinel Dumitrescu si sotul ei, pot sa-ti spun ca mi-au placut foarte mult, nu numai ca actori dar si ca pereche. Atat de rau mi-a parut de pierderea ei, incat nu am putut s-o urmaresc la emisiunea Cristinei Topescu, pana la capat. Acest fel de singuratate, e de fapt dupa mine, o pierdere a unei parti din tine. Pana cand se vor regasi va ramane golul.
    Ar mai fi multe de spus despre singuratate

Lasă un răspuns

