Sapte ani …

download… nu in Tibet, nu in casnicie, nu in Razboiul Pomeranian si nici in cei 7 ani de acasa. Sunt sapte ani de la primul articol publicat in blogosfera. Pentru cei care nu stiu, am inceput ca http://www.indiferent.ro, am scris mult si zilnic in primii doi ani, dar multe din articolele mele au disparut. Nu mai conteaza de ce.

Pentru ca la sapte ani esti doar un copil, asa ma simt si eu aici. Se vorbeste de maturizarea blogosferei, dar eu inca mai cred ca multi dintre noi suntem niste copii care asteapta acadele. Am inteles ca pot fi deopotriva autodidacta si invatacel. Am invatat ABC-ul, am dat un sens si un ritm indiferent-ului, am calatorit in jurul lumii printre milioane de bloguri, mi-am deschis sufletul cat sa nu iasa tot ce este rosu si albastru in el. Doar stiti ca misterul conteaza, altfel ne-am simti epuizati si deloc interesati de inefabila traire, fie ea reala sau virtuala. Am scris atat cat sa nu obosesc cititorii. Doar stiti ca prea des si prea mult ii sufoca pe oameni.

Pentru mine, aici este locul perfect de a aduna frunzele virtuale, soaptele iluziei de a iubi, retetele culinare ratacite de timp si spatiu, respiratia redundantei. Perfect pentru popasul vostru de cateva secunde, minute … pentru care va spun: multumesc !

About indiferent

I am "indiferent", but not indifferent ...
Acest articol a fost publicat în Insemnari. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Sapte ani …

  1. Silving spune:

    Wow,7! Cred ca acu 7 ani nici nu stiam ca exista bloguri😀.Multi inainte cu spor!

  2. Alexandra spune:

    La cât mai mulți ani, plini de inspirație!😉

  3. 7, aşa mult…păi zic să se adune şi mai mulţi ani inspiraţionali.🙂

  4. 7 ani… mi se pare mult🙂
    La multi ani!

  5. paul spune:

    La mulți ani!!! și multă inspirație în continuare🙂

Lasă un răspuns

